Četvrti broj

Poštovane kolege,

ICT sektor Ministarstava prosvjete i nauke zajedno sa Microsoftom počeo je seriju susreta sa direktorima osnovnih i srednjih škola kao i sa ICT koordinatorima u akciji uvođenja Live@Edu u naše škole i dijalaga kako unaprijediti korišćenje ICT u našim učionicama, kao i planovima Ministarstva u narednom periodu . Prva takva konferencija održana je u Budvi tokom Infofesta za južnu regiju. Vrlo brzo upriličićemo susrete i u centralnoj i sjevernoj regiji. Microsoft se potrudio da svaka škola dobije školski kalendar za zbornicu, a direktori su dobili zapečaćene koverte sa podacima kako pristupiti budućem oficielnom školskom e-mailu. Osnovne instrukcije za dalje otvaranje e-mailova za zaposlene i učenike u školama, kao i spisak oficielnih školskih e-mailova naćićete u tekstu Marine Matijević u ovom broju.
Microsoft je početkom nove školske godine objavio nekoliko izuzetno korisnih programskih dodataka za Office, u ovom broju čitajte o Math add-inu u tekstu koji su napisali Katarina Milanović PIL menadžer za Srbiju i Darko Kovačević. Iteractive classroom za bolju saradnju i interaktivna predavanja iz pera Ane Radenović, tu je i Mouse Mischief programski dodatak za PowerPoint kojim se može povezati 25 miševa na jedan računar.  Nismo zaboravili i nastavak serije tekstova kako programirati u Small Basicu koleginice Jelene Konatar kao i niz drugih tekstova za koje mislimo da će vam koristiti u vašem svakodnevnom radu u školi.

Srećan početak nove školske godine!

Redakcija

Ovaj unos je objavljen pod Četvrti broj. Zabeležite stalnu vezu.

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s